נושא: תזונה מאוד חשובה תאריך: 7/10/2008 9:42:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני
בעבר לא הקפדתי על זה ודי הייתי תקוע מבחינת כושר. חשוב לאכול פחמימות לפני האימון (כחצי שעה) למילוי מאגרי הגליקוגן. זכרו כי המטרה היא לא להכניס את הגוף לטראומה אחרת המשמעות היא פחות שרירים ויותר שומן. במהלך הרכיבה אם היא ארוכה יש להקפיד גם על תזונה אחת ל-45 דקות (במקרה שלי) אני אוכל בד"כ סוכרים כגון: משמשים, תמרים או חטיף אנרגיה טבעי. בסוף הרכיבה חשוב מאוד חלבונים: חומוס, מאכלי חלב, ביצים, טונה ובשר.
|