הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/11/2008 9:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי עם תוכן  מישהו יכול לדרג לי את האופניים הבאות?
נושא: מישהו יכול לדרג לי את האופניים הבאות? תאריך: 7/11/2008 9:47:00 AM
מחבר/ת: אבי

שלום לכולם!
אשמח אם מישהו יוכל לדרג לי את האפניים הבאות Specialized ,Raleigh, Haro, Diamondback , Gary Fisher, santa cruz
דירוג של אילו הם האפניים הכי טובות(בראייה כללית) או לדרג לי את שלושת הדגמים הכי טובים של כל אחת מהחברות הנ"ל.
המון תודה למגיבים זה מאוד חשוב לי.
אבי


חזרה לפורום