נושא: מישהו יכול לדרג לי את האופניים הבאות? תאריך: 7/11/2008 9:47:00 AM
מחבר/ת: אבי
שלום לכולם! אשמח אם מישהו יוכל לדרג לי את האפניים הבאות Specialized ,Raleigh, Haro, Diamondback , Gary Fisher, santa cruz דירוג של אילו הם האפניים הכי טובות(בראייה כללית) או לדרג לי את שלושת הדגמים הכי טובים של כל אחת מהחברות הנ"ל. המון תודה למגיבים זה מאוד חשוב לי. אבי
|