טקסט הודעת פורום
| 7/11/2008 6:35:00 PM |
|
נושא: אולי לא? תאריך: 7/11/2008 6:35:00 PM
מחבר/ת: יונתן קריספיל
רק להבהיר אני לא יודע כמה שוני יש בין הX6 לX7 מבחינת היכולת קבלת 203 מ"מ אבל עד לאחרונה אני רכבתי עם 888 rc2x על הX7 שלי בלי שום בעיה, יחד עם עוד שני חברים שרוכבים גם על X7 עם טריפלים שונים. סתם כדי לתת נק :)
|
חזרה לפורום |
|
|