הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/11/2008 6:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יונתן קריספיל עם תוכן  אולי לא?
נושא: אולי לא? תאריך: 7/11/2008 6:35:00 PM
מחבר/ת: יונתן קריספיל

רק להבהיר אני לא יודע כמה שוני יש בין הX6 לX7 מבחינת היכולת קבלת 203 מ"מ אבל עד לאחרונה אני רכבתי עם 888 rc2x על הX7 שלי בלי שום בעיה, יחד עם עוד שני חברים שרוכבים גם על X7 עם טריפלים שונים.
סתם כדי לתת נק :)


חזרה לפורום