הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/12/2008 1:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  הסבר לתופעה שהוא גם בדיחה ידועה שכמעט וקרתה
נושא: הסבר לתופעה שהוא גם בדיחה ידועה שכמעט וקרתה תאריך: 7/12/2008 1:26:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני

איש אחד הולך לרופא מתלונן שכואב לו הראש.
הרופא בודק אותו אומר לו שאין ברירה הוא חיב לכרות לו את הביצים ורק זה יפתור לו את הבעיה.
הבחור נבהל והולך לחו"ד מומחה אחר.
המומחה בודק ומגיע לאותה מסקנה בדיוק: יש לכרות לו את הביצים ואז יעלמו כאבי הראש.
הבחור מיואש וסובל הולך לניתוח.כורתים לו את הביצים ואכן כאבי הראש חולפים מיד.
כמה ימים לאחר מכן נכנס האיש לחנות תחתונים ומבקש מהמוכר תחתונים מידה L.
אומר לו המוכר אתה מידה XL, אם תלבש L התחתונים ילחצו לך על הביצים וזה יעשה לך כאב ראש.

ועכשיו לעניננו:
לי היה מקרה מאוד דומה לשלך ואפילו לשל הבחור מהבדיחה.
גם לי נרדמו הידיים ברכיבה. הלכתי לרופא אורתופד מומחה ספורט והוא אמר לי שהפתרון הוא לעשות ניתוח להזזת הגידים שלי ביד.
הואיל ולא התחשק לי ניתוח המשכתי לרכב רגיל ולסבול.
עד שיום אחד פגשתי איזה מכנאופן סטלן שאמר לי שהלחץ על הגיד מוגזם משום שאני רוכב עם הרבה משקל גוף על הידיים.
איך פותרים את זה?
בעקרון זו שאלה של כיוון תנוחת רכיבה שעשויה להיות בעיתית מרגע שכבר רכשת אופניים.
אולם, יש עדין הרבה מה לעשות לפני שתחשוב על החלפת שלדה.
למשל: הזזת הכסא מעט לאחור.
בכל מקרה, החלפת שלדה עדיפה על כריתת היד.

יום טוב.




חזרה לפורום