הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/12/2008 6:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי 8 עם תוכן  אין מה לשפר
נושא: אין מה לשפר תאריך: 7/12/2008 6:36:00 PM
מחבר/ת: לואי 8

הם אופני מדבקה בלי לפגוע אבל לא נתן לשפר אותם וחבל על כל שקל :dead: :dead: :dead: :dead:


חזרה לפורום