טקסט הודעת פורום
7/12/2008 6:36:00 PM
לואי 8
אין מה לשפר
נושא:
אין מה לשפר
תאריך:
7/12/2008 6:36:00 PM
מחבר/ת:
לואי 8
הם אופני מדבקה בלי לפגוע אבל לא נתן לשפר אותם וחבל על כל שקל :dead: :dead: :dead: :dead:
חזרה לפורום