טקסט הודעת פורום
| 7/13/2008 1:58:00 PM |
|
נושא: שאלה על בולמי דיסק תאריך: 7/13/2008 1:58:00 PM
מחבר/ת: Guy Wekselman
האם יש למישהו הסבר כיצד להוציא גלגל אופניים עם בלם דיסק ולהחזיר בצורה תקינה ? הוצאה של הגלגל גרמה לכך שכאשר אני מחזיר אותו יש מעט חיכוך של הדיסק ברפידה. כאילו הגלגל לא יושב בדיוק במקום
תודה גיא
|
חזרה לפורום |
|
|