הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2008 1:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Guy Wekselman עם תוכן  שאלה על בולמי דיסק
נושא: שאלה על בולמי דיסק תאריך: 7/13/2008 1:58:00 PM
מחבר/ת: Guy Wekselman

האם יש למישהו הסבר כיצד להוציא גלגל אופניים עם בלם דיסק ולהחזיר בצורה תקינה ?
הוצאה של הגלגל גרמה לכך שכאשר אני מחזיר אותו יש מעט חיכוך של הדיסק ברפידה. כאילו הגלגל לא יושב בדיוק במקום

תודה
גיא


חזרה לפורום