הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2008 6:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  טיפול בקראנק..
נושא: טיפול בקראנק.. תאריך: 7/13/2008 6:07:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון

שלום יש לי אופני קרוס ישנות..
עכשיו פירקתי להם תקראנק כדי לעשות לו ניקוי וגירוז..(כן זה היה קשה כי הדבקתי אותו עם דבק ברגים פעם קודמת והיה ממש קשה לפתוח אותו...
עכשיו אני מתלבט איזה גריז/שמן לשים...יש הבנתי:ירוק, אדום, שחור ועוד...
מה מומלץ?
וגם שאני מחזיר אותו בחזרה כיצד מומלץ להדק אותו..? כמה? (הרי בקראנקים הישנים
יש לך מין אום הבטחה על האום שמחזיק את הציר ואתה קובע כמה ללחוץ אותו..
כדאי לשים חופשי קצת?(הציר לא ישחק בפנים אחורה קדימה?) כדאי לשים הדוק מאוד.?
(לא יוכל לשחוק את האום שתופס את הציר ואת המיסבים עצמם?)
פירקתי אותו כי היה לי קצת חופש..והציר זז אחורה קדימה..(בגלל גם שהמיסבים שיש
עכשיו לא ממש מתאימים בול(טיפה יותר קטנים מהמקוריים )וגם נישחק קצת בשר מהתושבת
שהמיסב עצמו יושב עליה..(האום)
מה לעשות אין לאופניים כאלה חלקים בכלל..!! הכל קומבינות..!
בשביל זה חשבתי להדק טוב טוב את הציר... לשים גריז שיהיה ממש סמיח..גם לאורך זמן..(רק לא יודע איזה סוג מהם בעל תכונות כאלה.. :confused: )
וגם חשבתי לשים קצת דבק ברגים על התושבת עצמה..כדי שיתן לו עובי ויכנס טוב..
ואבל אני לא בטוח שזה טוב... :confused: ..יש אולי חומר אחר שכדאי לשים???
שיתן קצת בשר..?

לעוד הצעות אני ממש אשמח.. :) (חוץ מלהחליף את האופניים או להחליף קראנק ותושבות.. ;) )

בתודה
אלי

נ.ב: ניזכרתי גם שאחרי שפירקתי אותם ניקיתי את כל החלקים
בבנזין(לא מצאתי נפט..) אחר כך שטפתי טוב במים..ניגבתי
ושפכתי עליהם טונה שמן אדום של גיר אוטומט (זה מה שהיה לי.. ;) ) ואחר כך הטפתי את הכל בנייר סופג (עם השמן..)
וסגרתי הכל בשקית ניילון כדי שיהיה סטרילי.. :) )


חזרה לפורום