נושא: מגן בולם תאריך: 7/13/2008 6:17:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
הי אני רוכב עם מגיני בולם של ליזרד סקין הבולם תמיד נקי אין מכות או שיפשופים לפמי שרכבתי איתו ובעיקר בחורף היה קטסטרופה בוץ נידבק והיה קשה להוריד אותו זה אגב מה ששיכנע אותי ליקנות גם לקידמי וגם לאחורי לגבי מי שאמר שאבק שחודר נהיה כמו בד שמיר ומשפשף את הבולם לי זה לא ניראה כי הבוץ עשה לי נזק לגומיות והאבק עד כה לא את הגרביים ניתן לכבס אבל מכת לחץ אויר מסדרת את הכול ניגוב לצינור המלוטש בבולם והכול מוכן לשבת הבאה אז לדעתי לא רק יופי אלא אורך חיים והגנה זואת דעתי :eek:
|