הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2008 6:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  פתיחת דבק הברגות
נושא: פתיחת דבק הברגות תאריך: 7/13/2008 6:26:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

מומלץ לחמם טיפה ואז הדבק ניפתח לגבי גרוז אני ממליצ לך לא להגזים בכמות כי אז יהיה קשה לסובב את הציר גריז= היתנגדות
הקרנק שאצלך הוא רגיש מאוד לליכלוך וחול אז אולי זה מה שלא רציתה לישמוע אבל תחליף ציר מרכזי הוא ממש לא יקר ופותר לך את כל הבעיה
גריז סמיך מידי לא מומלץ גריז סמיך מיועד למקומות חמים גריז רגיל בצמיגות רגילה יעשה לך עבודה מצוינת אבל קח בחשבון שאין לך אטמים בציר אז אבק תמיד יכנס
לגבי הידוק הדק כול עוד הציר מיסתובב חופשי ואין לך חופש קדימה אחורה ולצדדים את אום האבטחה הדק בלי לסובב את אום ההידוק אפשר לשים דבק אבטחת הברגות
לגבי הסטריליות אין לך מה לידאוג רק שלא יפלו לך חלקים זה הכול
בהצלחה


חזרה לפורום