הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2008 6:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  קלין לקליפר
נושא: קלין לקליפר תאריך: 7/13/2008 6:31:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

היה פה כבר שירשור כזה
בכול מיקרה אני קיבלתי עם המגורה הקודמים שלי קלינים מפלסטיק ששמים בקליפר ומונעים זחילה של הבוכנות למצב סגירה
אם אין לך כזה קח חתיכת פלסטיק קצת יותר עבה מהדיסק קדח חור לאיבטוח וכול פעם שאתה מוציא את הדיסק תכניס אותה (אלא אם זה דיסק של עופר לוי אז אתה יכול לעשות ממנו ספיסר) :p


חזרה לפורום