טקסט הודעת פורום
7/13/2008 6:41:00 PM
דורון מ
אני רוכב עם פולרCS100
נושא:
אני רוכב עם פולרCS100
תאריך:
7/13/2008 6:41:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
מעולה בתקציב שלך אתה יכול אפילו CS200
חזרה לפורום