הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2008 6:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  אני רוכב עם פולרCS100
נושא: אני רוכב עם פולרCS100 תאריך: 7/13/2008 6:41:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

מעולה בתקציב שלך אתה יכול אפילו CS200


חזרה לפורום