הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2008 6:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  קראנק מקורי..
נושא: קראנק מקורי.. תאריך: 7/13/2008 6:51:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון

זה בעיה להחליף ציר גם עם אני רוצה כי זה צריך להחליף גם את גלגל השיניים האורגינלי...(ולא רוצה להרוס תמקוריות! :()
אם תשים לב בצירים האלה יש בסוף חצי עיגול שם ניכנס הפדל ויש פין שמכניסים
עם פטיש וסוגרים מצד שני עם אום 6

לגבי הגריז אז מה הוא המומלץ? שחור לא? (דבר איתי בצבעים.. ;) )

וגבי אטמים...אי אפשר לשים איזה גומיה?(בסוף האחרי המיסב..)



חזרה לפורום