נושא: קראנק מקורי.. תאריך: 7/13/2008 6:51:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
זה בעיה להחליף ציר גם עם אני רוצה כי זה צריך להחליף גם את גלגל השיניים האורגינלי...(ולא רוצה להרוס תמקוריות! :() אם תשים לב בצירים האלה יש בסוף חצי עיגול שם ניכנס הפדל ויש פין שמכניסים עם פטיש וסוגרים מצד שני עם אום 6
לגבי הגריז אז מה הוא המומלץ? שחור לא? (דבר איתי בצבעים.. ;) )
וגבי אטמים...אי אפשר לשים איזה גומיה?(בסוף האחרי המיסב..)
|