הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2008 8:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי 8 עם תוכן  נכון
נושא: נכון תאריך: 7/13/2008 8:50:00 PM
מחבר/ת: לואי 8

אני אישית הולך עם מגינים לרגליים של הבולם תראה בתמונה :suss: אגב בלי זה כל יום תקבל כמה שריטות חדשות


חזרה לפורום