נושא: סוללות? תאריך: 7/13/2008 10:50:00 PM
מחבר/ת: אליק בלילה
כל הכבוד על היוזמה! נראה מצויין , כמה שאלות , איפה ואיזה סוג סוללה קנית ב 40 ש"ח ? ואם אני משתמש בבטריות li ion שנותנות בהתחלה לזמן קצר יחסית 16.8V , זה ישרוף את הנורה?אח"כ מתאזן ל 14.8v (כרגע אני משתמש באותן סוללות להלוגן 12V והנורה לא נשרפת) הבטריות: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260261080905&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DWatching תודה.
|