נושא: מעונין ב המלצה לאופני שיכוך מלא תאריך: 7/14/2008 12:26:00 AM
מחבר/ת: Dean
אני מעוניין לרכוש אופני ש"מ ראשונים. אני רוכב מתחיל יחסית. עד היום רכבתי על TREK 4300, בעיקר XC ושבילים (חורשים, יער ציפורי) ומעוניין להשתפר בפן הטכני. אני מתלבט בין CANNONDALE RUSH 4 2007 לבין CANNONDALE SCALPEL 800 2002. מאחר והמחירים אינם מאוד רחוקים הייתי מעוניין לקבל חוות דעת. תודה מראש, דין
|