הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2008 9:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  שלא יעלבו החברים
נושא: שלא יעלבו החברים תאריך: 7/14/2008 9:45:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

XC אינו אגרסיבי מבחינת קפיצות, גינות סלעים וכדומה. אם המטרה להנות מהנוף ומהאווירה בלי להסתכן, אז XC הוא תיאור מצויין.
אבל, XC ספורטיבי מטרתו רכיבה מהירה בשטח, כך שסיבובים מהירים על כורכר כן דורשים מיומנות, ורכיבה בעליות ארוכות (גם אם זו דרך 4X4) דורשות כושר. ברמה הספורטיבית, XC יכול להיות אגרסיבי מאוד.


חזרה לפורום