טקסט הודעת פורום
| 7/14/2008 9:49:00 AM |
|
נושא: ... תאריך: 7/14/2008 9:49:00 AM
מחבר/ת: Dean Rozenberg
התקציב הוא בסביבות 5000-6000 שח. כמו שאמרתי, אני רוכב מתחיל שרוכב בעיקר XC עם סינגלים סבירים, ומעוניין לחזק את יכולת הטכנית שלי. אני לא משתולל יותר מדי. אני לא בדיוק יודע מה ההבדלים בין הדגמים...
|
חזרה לפורום |
|
|