הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2008 9:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Dean Rozenberg עם תוכן  ...
נושא: ... תאריך: 7/14/2008 9:49:00 AM
מחבר/ת: Dean Rozenberg

התקציב הוא בסביבות 5000-6000 שח.
כמו שאמרתי, אני רוכב מתחיל שרוכב בעיקר XC עם סינגלים סבירים, ומעוניין לחזק את יכולת הטכנית שלי. אני לא משתולל יותר מדי.
אני לא בדיוק יודע מה ההבדלים בין הדגמים...


חזרה לפורום