נושא: תשובה לאליק תאריך: 7/14/2008 2:22:00 PM
מחבר/ת: דותן זוהר
הסוללות שנקנו הם "מצבר עופרת DIAMEC 12V" קצת כבדות אבל זולות מאוד (600 גרם) http://www.semicomlexis.co.il/catalog.asp?cat_id=755&sub_id=761 נקנו בחברת :semicomlexis.co.il חנות החברה נמצאת בצומת הדרים. עלות 40 ש"ח
לגבי הסוללות שאתה משתמש בהם אין שום בעיה הלדים יכולים לקבל מתח שבין 11-18 וולט שים לב אתה יכול לעבוד עם פאק של 3 סוללות מהסוג שאתה משתמש בו וזמן התאורה שלך יהיה כמעט 5 שעות !!!
עבודה עם סוללות Li ion תוריד משמעותית את משקל הסוללות וניתן לזווד אותם על הכידון.
בברכה זוהר דותן 054-6798718
|