הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2008 2:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד קניאל עם תוכן  עובי צמיגים
נושא: עובי צמיגים תאריך: 7/14/2008 2:24:00 PM
מחבר/ת: אלדד קניאל

מה דעתכם המקצועית על צמיג אחורי 2.10 וצמיג קדמי 2.30
מה זה נותן?


חזרה לפורום