טקסט הודעת פורום
7/14/2008 2:24:00 PM
אלדד קניאל
עובי צמיגים
נושא:
עובי צמיגים
תאריך:
7/14/2008 2:24:00 PM
מחבר/ת:
אלדד קניאל
מה דעתכם המקצועית על צמיג אחורי 2.10 וצמיג קדמי 2.30
מה זה נותן?
חזרה לפורום