טקסט הודעת פורום
| 7/14/2008 8:22:00 PM |
|
נושא: חדר כושר תאריך: 7/14/2008 8:22:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
אתה יותר עובד על כוח וניפוח שרירים כשאתה עושה סטיםעם תרגילים שונים שקשורים במשקולות.לפיתוח סיבולת בשרירי הרגלים ופיתוח סיבולת כללית כל מה שצריך זה לעשות פעילות אירובית כגון ריצ שחייה ורכיבה על אופנים.
|
חזרה לפורום |
|
|