טקסט הודעת פורום
| 7/14/2008 11:52:00 PM |
|
נושא: מישהו מעוניין להחליף Maxxis Ignitor ust 2.1 ב-2.3? תאריך: 7/14/2008 11:52:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
שלום!
יש לי צמיגים אילו, ואני מעוניין ב-2.1+2.3...
כרגע יש לי 2 של 2.3 TUBELESS UST.
חדשים באריזה - מעוניין להחליף חדש בחדש...2.3 תמורת 2.1(אחד בלבד)
תודה!
עינב-050-4494244
|
חזרה לפורום |
|
|