הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2008 11:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  מישהו מעוניין להחליף Maxxis Ignitor ust 2.1 ב-2.3?
נושא: מישהו מעוניין להחליף Maxxis Ignitor ust 2.1 ב-2.3? תאריך: 7/14/2008 11:52:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

שלום!

יש לי צמיגים אילו, ואני מעוניין ב-2.1+2.3...

כרגע יש לי 2 של 2.3 TUBELESS UST.

חדשים באריזה - מעוניין להחליף חדש בחדש...2.3 תמורת 2.1(אחד בלבד)

תודה!

עינב-050-4494244




חזרה לפורום