נושא: מדרגה מעצבנת מהציר הקדמי או מהבולם תאריך: 7/15/2008 1:32:00 AM
מחבר/ת: ארתור
שלום לכולם! קניתי לא מזמן אופניים ספשלייזד הרדרוק. לאחר כמה נסיעות בשטח הבחנתי שכשאני נועל קדמי, ודוחף את האופניים קדימה אחורה, יש הרגשה של "מדרגה" קלה. זה דיי מעצבן כי כל בלימה אני מרגיש את זה, במיוחד פדנט שכמוני. כמו כן ניסיתי לנגב את השמן (ניראה כמו גריז) שהיה על הבולם, ולאחר נסיעה הופיעה שוב השמן( רואים את זה בצורת פסים בגבהים שונים, בהתאם לגובה שאליו הגיע הבולם). האם זה נורמאלי?
עוד שאלה קטנה: מישהו יודע מה המשקל של האופניים שלי?
תודה!
|