נושא: סופר ביובית תאריך: 7/15/2008 10:13:00 AM
מחבר/ת: אייל רוזנפלד
:suss: היי, יש לי כמה שאלות.
1. האם הסוללה 12V לעומת ה 6V לא צריכה להיות כבדה וגדולה יותר? ברגע ששידרגת את הביובית מ 6V ל 12V בעצם פתחת מחדש את נושא הנורות לד, הבעיה שתמיד הייתה היא המשקל ולכן נבחר 6V.
2. כמה זמן מחזיק הפנס עד לפריקה של המצבר? והאם דווקה בגלל השימוש ב LED (חסכוני בחשמל) אפשר לרדת ל 6V לא?
תודה מראש, אייל
|