נושא: דותן: כל הכבוד על היוזמה הברוכה... תאריך: 7/15/2008 11:33:00 AM
מחבר/ת: עינב ???
האלן דותן,
הבנתי כי מתגבשת קבוצה לרכישה מרוכזת של רכיבי הביובית(סופר-לד)בחו"ל.
אני אשמח להיות מעודכן, על מנת שאוכל להצטרף לקבוצה זו...
אם אין עידכונים באתר, זה המייל שלי: [email protected]
תודה רבה!
והמשך כך... ;)
|