נושא: או חופש במיסבי הראש תאריך: 7/15/2008 2:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
או חופש ברגלי הבולם. שניהם לא טובים.
האפשרות הראשונה הגיונית יותר, וניתנת לתיקון בקלות יחסית: הרכיב שמהדג את מסיבי הראש הוא גזע הכידון (STEM). תוכל להבחין בברגים (כנראה שניים) שמהדקים אותו אל מוט ההיגוי של המזלג, מלמעלה. שחרר אותם מעט. בראש מוט ההיגוי, ממש מעל הגזע, תבחין בבורג, קרוב לודאי אלן, כנראה 5. הדק אותו ברגש, עד שתופעת ה"מדרגה" שהזכרת נעלמת. שים לב שבשלב זה הכידון עדיין מסתובב חופשי (אם תטה את האופניים על צידם, הוא אמור להסתובב לאותו כיוון ללא מגע יד אדם...). אם זה המצב, ודא שהגזע מקביל לגלגל, והדק את ברגיו.
בהצלחה
דרך אגב, אם האופניים באחריות עדיף לגשת לחנות שממנה קנית והסבר את הבעיה.
|