הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2008 3:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בהחלט יכול להיות שהגלגל לא יושב בדיוק באותו מקום
נושא: בהחלט יכול להיות שהגלגל לא יושב בדיוק באותו מקום תאריך: 7/15/2008 3:00:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

במיוחד בצירי QR.

בזמן ההרכבה ודא שהוא ממש יושב עד הסוף. ודא שהQR מהודק היטב.


חזרה לפורום