טקסט הודעת פורום
7/15/2008 3:00:00 PM
איתן ברמן
בהחלט יכול להיות שהגלגל לא יושב בדיוק באותו מקום
נושא:
בהחלט יכול להיות שהגלגל לא יושב בדיוק באותו מקום
תאריך:
7/15/2008 3:00:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
במיוחד בצירי QR.
בזמן ההרכבה ודא שהוא ממש יושב עד הסוף. ודא שהQR מהודק היטב.
חזרה לפורום