הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2008 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארתור ברקוביץ עם תוכן  זה הבולם
נושא: זה הבולם תאריך: 7/15/2008 3:01:00 PM
מחבר/ת: ארתור ברקוביץ

בדקתי יותר לעומק, והחופש מגיע מהבולם. יש את החלק הדק שנכנס לחלק העבה. התזוזה היא בין שני החלקים האלה. תזוזה של 1-2 מ"מ, אבל מציק. מה זה יכול להיות? ומה הסיבה לכך?


חזרה לפורום