טקסט הודעת פורום
| 7/15/2008 3:01:00 PM |
|
נושא: זה הבולם תאריך: 7/15/2008 3:01:00 PM
מחבר/ת: ארתור ברקוביץ
בדקתי יותר לעומק, והחופש מגיע מהבולם. יש את החלק הדק שנכנס לחלק העבה. התזוזה היא בין שני החלקים האלה. תזוזה של 1-2 מ"מ, אבל מציק. מה זה יכול להיות? ומה הסיבה לכך?
|
חזרה לפורום |
|
|