הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2008 10:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  פחות טוב......
נושא: פחות טוב...... תאריך: 7/15/2008 10:14:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש בושינגים, מיסבי החלקה, שנמצאים בקצות הרגליים, ואמורים לדאוג לתנועה חלקה.
אני מעיז לנחש שהבולם המסכן לא קיבל טיפול מעולם.
מתי נרכשו האופניים?
כמה זמן הם בשימוש (אם הם משומשים)?

יתכן שטיפול תקופתי יפתור את הבעיה. אם הבולם הוא מחברה מכובדת שיש לה יצוג מכובד בארץ, תוכל ללכת אל היבואן, ולקבל בולם כמו חדש.
אם זה הבולם המקורי של האופניים, קרוב לודאי שזה RST-GILA, שהוא בולם סביר, אבל לא ידוע לי שיש לו יבואן ושירות מסודרים בארץ. במקרה כזה שווה לנסות לטפל בו לבד (פירוק פשוט, ניקוי וגירוז), או לרכוש בולם אחר בכמה מאות שקלים.

בהצלחה


חזרה לפורום