נושא: ניתן להעמיס אופני טנדם על רכב גבוה במאונך. תאריך: 7/16/2008 10:04:00 AM
מחבר/ת: נעם
המתקן בתמונה הוא המתקן מתוצרת הארץ (PROGEAR), הזרוע האופקית (הנושאת את האופניים) הורכבה הפוך מאופן ההרכבה המקורי כדי לאפשר התאמה טובה יותר למכונית ללא בגאז´, וכן הוספתי זוג רצועות עליונות נוסף, אם כי הדבר לא הכרחי. המתקן הזה הוא לדעתי החזק ביותר שקיים בשוק (וגם הזול ביותר) והוא מחזיק בלי בעייה את הטנדם ועוד 2 זוגות - נבדק רק בנסיעה בכבישים.
לפניו היה לי מתקן THULE רצועות (968) והציר שלו לא עמד במשקל של 3 זוגות רגילים, גם לאחר שהוחלף בחברה. ראיתי גם כמה מתקנים של יצרנים אחרים ששברו ציר ואילו המתקן הזה עומד בכבוד רב.
לא להתבלבל עם המנשא של PERUZZO VERONA שגם נפוץ בשחור-צהוב ולדעתי אינו כל כך חזק.
|