הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2008 11:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  דבק ברגים
נושא: דבק ברגים תאריך: 7/16/2008 11:59:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

יש לי דבק ברגים מסוג "Case"
"lock & seal 242"
שאני משתמש בו לזה ולשאר החלקים באופניים..
הוא בסדר?


חזרה לפורום