טקסט הודעת פורום
7/16/2008 11:59:00 AM
אלי בן-נון
דבק ברגים
נושא:
דבק ברגים
תאריך:
7/16/2008 11:59:00 AM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
יש לי דבק ברגים מסוג "Case"
"lock & seal 242"
שאני משתמש בו לזה ולשאר החלקים באופניים..
הוא בסדר?
חזרה לפורום