טקסט הודעת פורום
7/16/2008 1:08:00 PM
ארתור ברקוביץ
האופניים נרכשו לפני כשבוע
נושא:
האופניים נרכשו לפני כשבוע
תאריך:
7/16/2008 1:08:00 PM
מחבר/ת:
ארתור ברקוביץ
נסעתי בהם בקצת שטח וכמה מדרגות ומאז הבעיה התחילה.
הבולם הוא של sr suntour דגם xcm.
איך אני יכול לטפל בבולם לבד?
חזרה לפורום