נושא: בחירת אופניים תאריך: 7/16/2008 2:50:00 PM
מחבר/ת: הראל י
שתי סיבות לטובת הסטמפג´מפר: א. מדובר בסוס עבודה עם זוית רכיבה נוחה גם לטכני וגם ל-xc רק שבכלליות כדאי שם יהיו עם בולם אחורי ננעל. ב. אני לא מכיר את הסקוט האלה אבל אחת הבעיות הכלליות של סקוט היא שהבולם האחורי הוא לא אוניברסלי ואם תרצה לתקן אותו אתה די תקוע עם החברה ולא יכול למצוא חלופי מקורי או יד שניה של איזו חברה...
בהצלחה, הראל
|