נושא: והוא בסדר לברגים של האופניים? תאריך: 7/17/2008 12:15:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
או שאני צריך לקנות משהו אחר? :confused:
נ.ב:מצאתי גומיות שמתאימות(כנריאה של אנסטלציה..) שחורות כאלה חזקות וליטשתי אותם קצת עם נייר זכוכית.. ניקיתי עם קצת שמן..והרכבתי כדי לראות איך זה יושב.. ויושב לא רע.. :) (הם גם דיי עבות ומגומי חזק ככה שלא התיבשו מהגריז...)
עכשיו אני צריך רק להביא גריז(עוד מתלבט מה להביא שחור או כחול.. :confused: ומחכה לתשובה שלך בקשר לדבק ברגים אם הוא מתאים... :confused:
בתודה אלי
|