הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/17/2008 12:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  והוא בסדר לברגים של האופניים?
נושא: והוא בסדר לברגים של האופניים? תאריך: 7/17/2008 12:15:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון

או שאני צריך לקנות משהו אחר? :confused:

נ.ב:מצאתי גומיות שמתאימות(כנריאה של אנסטלציה..)
שחורות כאלה חזקות וליטשתי אותם קצת עם נייר זכוכית..
ניקיתי עם קצת שמן..והרכבתי כדי לראות איך זה יושב..
ויושב לא רע.. :) (הם גם דיי עבות ומגומי חזק ככה שלא
התיבשו מהגריז...)

עכשיו אני צריך רק להביא גריז(עוד מתלבט מה להביא שחור או
כחול.. :confused:
ומחכה לתשובה שלך בקשר לדבק ברגים אם הוא מתאים... :confused:

בתודה
אלי


חזרה לפורום