הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/17/2008 4:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  יש לך אחראיות
נושא: יש לך אחראיות תאריך: 7/17/2008 4:23:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

אני מניח שהם באחראיות, הכי טוב שתביא את האופנים לחנות בהם נרכשו ותסביר להם עם הדגמה איפה הבעיה והם ישתדלו לפתור לך אותה.

כשיש אחראיות אל תעשה דברים לבד, חבל על הזמן ועל זה שהאחראיות תיאבד בגלל התעסקות מצדך.


חזרה לפורום