נושא: הרכבתי... תאריך: 7/18/2008 1:39:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
הכל הלך חלק(אבא שלי עזר לי.. :o )והקומבינה עם הגומיות תופסת מצויין.. :p בסוף שמתי גריז ירוק(כי זה שמצאתי בסוף..)והרכבנו את זה... אבא שלי לימד אותי לעשות את ההידוק(מוסכניק במקצועו..) ויצא פצצה! הציר לא משחק יותר אחורה קדימה... :) וגם ניראה לי שעכשיו השרשרת לא מחליקה יותר.. :) תודה דורון על העזרה.. :) אלי.
נ.ב: דורון אתה יודע עם יש לשימנו קסטה (פריילוף) עם 7 הילוכים של11-34? ואם יש את זה לחיבור הישן?(של זה עם ההברגה בנאבה..ולא תפסים כאלה..) כי יש לי קסטה (פריילוף) ממש מסריח ניקראה "SUNRUN"(שמו לי אותו בחנות ששיפצתי את באופניים.. כמה עלות קסטה (פריילוף) נורמלי לדרשות שרשמתי..?(אפשר גם SRAM לא איכפת לי גם טובים :) )
המון תודה על העזרה..אלי.. :)
|