נושא: שלום לכולם...צריך עזרה...! תאריך: 7/18/2008 2:42:00 AM
מחבר/ת: ראסטה
וואלה אחלה פורום פה...לא ידעתי שיש כזה...מגניב! אני מעוניין להחליף את האופניים הישנות שלי שהם שיכוך מלא("מדבקה")אבל עבדו סבבה דרך אגב...באופניים מחברת "מונגוס" דגם טייאקס" שנת 07 מחבר שרוצה גם לשדרג.האופניים כחדשות אפילו הוחלפו להם הצמיגים והחישוקים הצמיגים הם של "קינדה" והחישוקים...אני לא זוכר...(לא סגור על זה)אבל משהו טוב.האופניים הם זנב קשיח. כאשר רוב הרחיבה שלי היא ביער שבילים וכאלה...גם בעיר אבל פחות..אני נתפסתי בספורט הזה חזק..וצריך את דעתכם המקצועית יש פה אנשים רצינים נראה לי ככה.אז תעזרו לי בבקשה!!! מה דעתכם על האופניים האלה?!?! איך הם בתור אופניי כניסה אפשר להגיד...?? איך הם נחשבות?! אני גם מעוניין להחליף להם את המעצורים לדיסק כאשר כרגע יש עליהם מעצורי חישוק אבל אכותיים כולל רפידות טובות. אז קצת עזרה חברים...!!! תודה. :confused:
|