הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2008 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  אתה שם על השילדה את הבולם החדש שקנית לא מזמן?
נושא: אתה שם על השילדה את הבולם החדש שקנית לא מזמן? תאריך: 7/18/2008 9:53:00 AM
מחבר/ת: איתי 360

את ה- Fox Float RC2 160mm?
דרך אגב הבולם האחורי הוא Fox DHX 5.0 2008?

אהה ו...תתחדש!!! :D :D
יהיה לך כלי מדהים!


חזרה לפורום