טקסט הודעת פורום
| 7/18/2008 9:53:00 AM |
|
נושא: אתה שם על השילדה את הבולם החדש שקנית לא מזמן? תאריך: 7/18/2008 9:53:00 AM
מחבר/ת: איתי 360
את ה- Fox Float RC2 160mm? דרך אגב הבולם האחורי הוא Fox DHX 5.0 2008?
אהה ו...תתחדש!!! :D :D יהיה לך כלי מדהים!
|
חזרה לפורום |
|
|