נושא: אני אנסה לכוון יותר מדוייק תאריך: 7/18/2008 10:29:00 AM
מחבר/ת: אריגו סא
אני אנסה לכוון יותר נניח שילדה מתחילת שנות ה2000 שעברה 10,000 ק"מ בתנאי שטח סבירים שבילים בעיקר של טרק, גיאנט מרידה אולי GT מהדגמים האיכותיים שלהם יותר אז. לכן אם השילדה נראית בסדר גמור ללא עיקומים או שבירות צבע שיכולים להראות על לחץ בכלל כדאי להשקיע כסף בכאלו שלדות ? או שבוודאות זה לזרוק כסף ?
|