הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2008 12:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בהנחה שכל מה שכתבת נכון
נושא: בהנחה שכל מה שכתבת נכון תאריך: 7/18/2008 12:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני לא הייתי מהסס לקחת שלדה כזאת, ולהשתמש בה.

רק קח בחשבון שאיבזור השלדה יעלה יותר מאופניים חדשים שלמים, כך שזה משתלם כספית רק אם מדובר באופניים שהם פחות או יותר במצב נסיעה, ומצריכים רק השלמות (צמיגים, רפידות, טיפולי תחזוקה).


חזרה לפורום