טקסט הודעת פורום
| 7/18/2008 1:17:00 PM |
|
נושא: בגדול אתה מחליף מדבקה בשביל אופני מותג תאריך: 7/18/2008 1:17:00 PM
מחבר/ת: דורון וידה
רק תיקח את האופניים למכונאי אופניים / חבר שהרבה זמן בתחום כדי שיבדוק שלא מוכרים לך חתול בשק/חלודה עם צמיגים/ שלדה סדוקה. מונגוס חברה טובה, יש לי otero חדשות ואני מרוצה מהן מאד.
|
חזרה לפורום |
|
|