טקסט הודעת פורום
| 7/18/2008 3:59:00 PM |
|
נושא: בקשר למנגוס תאריך: 7/18/2008 3:59:00 PM
מחבר/ת: יפתח שבתאי
בישביל מתחיל זה אופניים בסדר אבל עם אתה אומר שניתפסת בתחום של הרכיבה ותרצה להיתקדם ברמה אני היתי מחליף אופניים . אני לא כולכך אהבתי את "המגוס"אבל זה החלטה שלך :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|