טקסט הודעת פורום
7/19/2008 12:11:00 AM
שחר חברוני
וממה תלויות האופניים?
נושא:
וממה תלויות האופניים?
תאריך:
7/19/2008 12:11:00 AM
מחבר/ת:
שחר חברוני
מהגלגל: נראה לי לא בריא
מהשלדה כמו ברכב - גם לא נראה לי משהו.
חזרה לפורום