הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2008 12:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  וממה תלויות האופניים?
נושא: וממה תלויות האופניים? תאריך: 7/19/2008 12:11:00 AM
מחבר/ת: שחר חברוני

מהגלגל: נראה לי לא בריא
מהשלדה כמו ברכב - גם לא נראה לי משהו.




חזרה לפורום