הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2008 6:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין לך שום בעיה לתלות את האופניים מהגלגלים
נושא: אין לך שום בעיה לתלות את האופניים מהגלגלים תאריך: 7/19/2008 6:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

או מהשלדה.

הגלגלים האלה עומדים בעומסים אדירים, תחת משקל הגוף שלך. גם אם אתה נורא רזה (נניח, 50ק"ג) והאופניים נורא כבדים (נניח, 20ק"ג) זה עדיין הרבה פחות מכל המכות שיש אפילו ברכיבת XC.

כנ"ל לגבי השלדה.

אולי תרצה לרפד קצת את נקודות המגע, אבל זה הכל.


חזרה לפורום