הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2008 12:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  doron t עם תוכן  בולם קידמי
נושא: בולם קידמי תאריך: 7/19/2008 12:33:00 PM
מחבר/ת: doron t

אני מעוניין לקבל חוו"ד לגבי בולם קידמי ההתלבטות בין פוקס לרוק-שוק ( כולל דגם).
אני רוכב בעיקר בסיגלים וטכני.


חזרה לפורום