טקסט הודעת פורום
7/19/2008 12:33:00 PM
doron t
בולם קידמי
נושא:
בולם קידמי
תאריך:
7/19/2008 12:33:00 PM
מחבר/ת:
doron t
אני מעוניין לקבל חוו"ד לגבי בולם קידמי ההתלבטות בין פוקס לרוק-שוק ( כולל דגם).
אני רוכב בעיקר בסיגלים וטכני.
חזרה לפורום