נושא: לא חסרים מסלולים תאריך: 7/19/2008 1:46:00 PM
מחבר/ת: erez matas
המסלול המעודף שלי הוא יציאה ברכיבה מהבית (אני גר במושב ליד נהריה) אפשרי על הכביש ואפשר דרך השדות של המושבים וקיבוצים ליער חניתה יש הרבה אפשרויות של טיפוס כולל טיפוס בעליות כוכור, עלייה בסינגל או עלייה באספלט כמו כן ביער עצמו יש הרבה סינגלים ברמות קושי שונות , בקיצור לונה פארק לאופניים, בכל מקרה חייב להגיע ליער עם רוכב שמכיר את כל הסינגלים והעליות, ממולץ בחום... :rating:
|