טקסט הודעת פורום
| 7/20/2008 8:07:00 AM |
|
נושא: יער חניתה תאריך: 7/20/2008 8:07:00 AM
מחבר/ת: נאור בן עמי
פעם אחרונה שהייתי ביער זה היה לפני חודש ומשום מה היער ניראה כאילו עברו שם עם טרקטור במכוון או לא במכוון והרסו חלק מהסינגלים שם, מאוד התבאסתי מזה. איך נחל בצת, יצא לך לך לרכוב שם?
תודה אחי.
|
חזרה לפורום |
|
|