הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2008 8:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  עוד כמה פרטים
נושא: עוד כמה פרטים תאריך: 7/20/2008 8:30:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

דבר ראשון, אני מצטרף לכל מה שאיתן כתב, אין בעיה לתלות את האופניים מהשלדה או מהגלגל, וכדאי לרפד את נקודת התליה בייחוד אם אתה מקפיד שלא ישרטו האופניים.

הסוגים של מתלים לפי הקישור מייצגים את הסגנונות המוכרים לתליית אופניים. כולם טובים ומומלצים, בהנחה והם מתאימים עבורך.

שאלה חשובה היא מה גובה המחסן. אם לא תוכל להעלות את האופניים כך שישאר לפחות מטר מהרצפה, תחשוב שוב אם בכלל לתלות אותם, כי הרווח יהיה זניח.
הדוגמה שלי באה מניסיון אישי: יש לי מחסן יחסית נמוך, מחסן פרטי בבנין משותף, יש תקרת גבס המסתירה את מערכת כיבוי האש ונשאר גובה של 2.5 מטר. להצמיד את האופניים לתקרה לא נותן לי כלום. איך שלא אתלה את האופניים, הם חוסמים לי מדפים לפי שטח "היטל הצד" שלהם.


חזרה לפורום