הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2008 9:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  התבלבלתי בחשבון.....
נושא: התבלבלתי בחשבון..... תאריך: 7/20/2008 9:35:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

גובה האופניים שלי עם A2C=528, גלגל "26 וצמיג 2.5הוא פחות מ120ס"מ.
זה משאיר לך 130ס"מ (מטר ושלושים) עד גובה תקרה של 2.5מטר.
גם אם נחשב 10ס"מ, ואפילו 20ס"מ לטובת מתקן התליה, נשאר לך מטר, ויותר. לדבריך, זה אמור להספיק...

חשבת לתלות אותם במאונך, כלומר גלגל קדמי לכיוון התקרה? אם ממילא הם תופסים את כל הגובה, והרוחב נתון, תוכל כך לצמצם את האורך שלהם מ(בערך) 200ס"מ, ל(בערך) 120. נראה לי שווה בהנחה של מחסן מוגבל.


חזרה לפורום