נושא: חשבון (ואלגברה, וחדו"א1, וחדו"א2...) תמיד היו בעיה תאריך: 7/20/2008 9:54:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אבל אף פעם לא היתה לי בעיה במדידות, או בכל דבר טכני.
כוונתי היתה כזו: מי שיש לו לדוגמה שולחן (בד"כ גובה של 80-90 ס"מ), או ציוד כבד על הרצפה, מטר בגובה יכול להספיק לו לפנות "שטח רצפה". אצלי המחסן באורך 2.5 מטר, וברוחב כ-1.5 מטרים. יש לי מדפים בצד ימין ובחזית (כשעומדים בכניסה). אצלי האופציה הטובה היא פשוט להשעין את האופניים על המדפים, גלגל קדמי מתחת למדפים בחזית (במיוחד עבור האופניים...) וחצי כידון בין השטויות שעל המדפים. כל אופציה של תליה פשוט חוסם את המדפים, אז אין משמעות לתליה או לא. בנוסף, אני מעדיף שיחסמו המדפים שלמטה (אלה שצריך להתכופף אליהם) ולא אילה שבגובה העיניים (סוג של עצלנות) :P
אולי אשלח תמונה של המחסן, ויעזרו לי בעיצוב פנים... יש כאן מישהו שמבין בפנג שואי למחסנים? :laugh:
|