נושא: סדרת SLX של שימאנו מול XT תאריך: 7/20/2008 10:22:00 AM
מחבר/ת: אריגו סא
אהלן, למישהו יש ניסיון בסדרת שימאנו SLX החדשה ? רציתי לדעת האם כדאי לרכוש קסטה (אולי עוד חלקים) שלהם או של XT דגם ישן יותר ? יש עדיין הבדלים במחיר SLX שהוא זול יותר אבל ההבדל לא גדול ! גם שיפטרים ועוד חלקים אם מישהו ניסה אשמח לתגובות ביי
|